underbar helg

Ledsen jag inte har bloggat på ett tag. Ni kan nog tyvär räkna med lite till väntan eftersom jag har väldigt mycket i skolan just nu. Men det är jo snart jullov och då ska jag ta tag i bloggen.
I fredags var jag i bunkeflo hos min kusin och med annat underbart folk. Igår kväll hade jag, hanna, amanda och julia tjejmys.

Jag lovar att när bara denna veckan också har gått kommer det kännas som flera kilos tungd släpper från axlarna. Alla lärare har satt prov, läxförhör och massa annat till just denna veckan. Varför kan de inte bara sprida ut allt istället för att ha allt på en vecka,  paaaaaanick! Har biptestet imorgon också, klockan åtta på morgonen :OO puss och kram underbaringar


Kommentera

Kommentera mitt inlägg ;)

Namn:
glömma mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0