Mitt 2011 och mitt 2012

HejHej!
Har haft 4 underbara dagar i göteborg med mitt lag då vi spelade gothia innebandy cup. Vi kom hela vägen till A slutspel men sen åkte vi tyvär ut. Men jag är riktigt nöjd med hur långt vi kom och hur mycket vi har utvecklas. Förra året kom vi till B slutspel och detta året 2012 till A slutspel, så vi ska vara riktigt nöjda! 

Men nu måste jag få skriva av mig lite känner jag... eftersom det är 2012 och ett helt nytt år!

2012 kommer vara ett händelserikt år med mycket innebandy, mycket prestation i skolan nu under den sista terminen men jag ska verkligen kämpa, min 16åriga födelsedag, min 3 veckor språkresa, börjar på gymnasiet i en ny skola, ny klass och en massa nya upplevelser... Det kommer dyka upp flera saker under året jag kommer längta efter och se fram emot men just nu är jag taggade på ett nytt år!

Min favorit dag 2011:
Jag, Hanna och frida såg på daniel adams ray och veronica maggio dagen innan höstterminen började och
tror jag faktiskt upplevde den perfekt kvällen med världens bästa musik, dans, sång och en otrolig gemenskap med hela Malmö!

Mit favorit resa/upplevelse: I början av året åkte vi till Italien och fick se en massa nya saker. Eftersom jag älskar italiensk mat så tyckte jag såklart det var extra kul. Specielt att äta italiensk glass, pizza och tortellini.
Under sommaren åkt jag till Kreta med min familj och vi hade det riktigt lungt och skönt. Vi solade, åkte på mysiga utlfykter, lärde känna nya människor, åkte till fantastiska stränder och badade i blå lagunen.

Något jag är stolt över med 2011: Jag är väldigt stolt över mina skolresultat och hur mycket slit jag har lagt ner för att gå från att vara en av de sämre till en av de bättre. Jag har aldrig fått höga resultat eller MVG men efter att gå från 180 poäng från sommarterminen till 260 poäng hösterminen är jag väldigt stolt över. Det viktiga är att man ser vad man själv är bäst på och lägga energin på dig. Jag bad många av mina lärarare om saker jag visste jag kunde prestera bra på och tyckte det därför det var mycket bättre än massa prov. Jag satsade istället på inlämningsarbete och helt plötsligt gick det upp åt. 

Ifall jag var gladare 2011 än 2010: Ja, det är jag väldigt säker på. Jag blir bara gladare och gladare! Nu menar jag skillnaden mellan 2010 och 2011! Det är ingen skillnad på mitt liv i allmänhet utan skillnaden är nog den jag själv skapat. Jag är var verkligen mycket gladare år 2011 än 2010! 2012 kommer vara ett fantastiskt år och från 1/1 - 31/12 har den varit och kommer vara fullspäckad! Heja 2012 eftersom det är ett helt nytt år med helt nya upplevelser jag aldrig varit med om...

Kommentera

Kommentera mitt inlägg ;)

Namn:
glömma mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0